Aby zapewnić poprawne działanie wszystkich funkcji strona fineuro.com.pl wykorzystuje ciasteczka (pliki cookies). Dowiedz się więcej. OK

Nasz zespół

Elżbieta Małkowska

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny). Ukończoną specjalnością I i II stopnia (licencjat, magister) jest rachunkowość. Doświadczenie zawodowe z zakresu finansów i księgowości od 1990 roku - Inspektor ds. finansowo  księgowych, księgowy następnie Główny Księgowy. Ukończone studia podyplomowe. Doświadczenie w zakresie rozliczania dotacji unijnych - Administarator Finansowy Projektu. Praktyczne umiejętności pozyskiwania i rozliczania dotacji z krajowych środków publicznych. Obsługa systemu dofinansowań PFRON oraz Płatnik ZUS. Prowadzenie ksiąg rachunkowych i rozliczeń podatkowych. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym. Pomoc w rejestracji spółek w systemie S24. Zwroty podatku VAT-REF (zwrot podatku VAT zapłaconego za granicą. Członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. 

Agnieszka Godyń

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Ukończona specjalność studia I i II stopnia Rachunkowość i controling. Specjalista rachunkowości finansowej i podatkowej. Doświadczenie dotyczące zagadnień spólek prawa handlowego, rachunkości finansowej i podatkowej. Specjalista ds. kadrowo płacowych oraz rozliczeń dofinansowań pracowników niepełnosprawnych. Obsługa programu PŁATNIK ZUS.

Zakres obowiązków:

  • przygotowanie dokumentów do Krajowego Rejestru Sądowego
  • prowadzenie ksiąg handlowych i podatkowych
  • rozliczanie podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowych
  • przygotowywanie wniosków o zwrot podatku VAT zapłaconego w innym państwie członkowskim Unii tzw. VAT-REF
  • obsługa dofinansowań PFRON
  • prowadzenie akt osobowych pracowników oraz naliczanie wynagrodzeń
  • rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych

Anna Grabowska

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Ukończona specjalność studiów Matematyka. Doświadczenie dotyczące zagadnień księgowości małych firm i księgowości podatkowej. Znajomość zagadnień kadrowo płacowych, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń. Obsługa programu PŁATNIK ZUS.

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie ksiąg podatkowych
  • rozliczanie podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowych
  • prowadzenie akt osobowych pracowników oraz naliczanie wynagrodzeń
  • rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych

zespół

Coprytight © 2014-2024 - biuro rachunkowe Nowa Huta - księgowa Kraków